Dělám si malé radosti

Uz si nepamatuju kde jsem skoncil a jelikoz jsem mile high up (jeste ne v tom klubu) tak si to ani nedohledam. Ale myslim, ze to bylo v Jersey. Tam jsem posledni den stravil dopoledne nakupovanim blbosti pro kde koho, primarne teda 5 kilovy baleni Reesses pro kolegy do Streamu a abych jim udelal radost necim novym na mlsani na porady, vzal jsem Froot Loops. Jako dite jsem to miloval. Mate pak barevny hovinka. Je to asi to nejsladsi a nejchemictejsi jidlo co znam. Mozna to zkusit dat tajne detem Honzy Tuny a pak ho tim budu vydirat 🙂
Posledni vecer jsem chtel prespat v new yorku coz se mi diky novemu kamaradovi Jirkovi povedlo! Diky Jirko! Nicmene odpoledne jsem busem z jersey vyrazil na ostrov co nikdy nespi (kecy ve 2 rano tezko sezenete pivo). Snezilo naprosto brutalne a zimni gumy tady uplne nefrcej. Kdyz jsem vylezl na Port Authority (autobusak, vypada jako cernej most, jen asi 10000x horsi) videl jsem jak porad neuveritelne snezi. Sel jsem pesky nekolik bloku na dalsi stanici metra. Jen tak. Pak jsem vystoupil dole na a presel celej Brooklynske most a dosel az nekam buh vi kam. To bylo nadherny. Nikdy jsem takhle manhatn nevidel (mimo to ze nebyl videt). Bylo to fakt poeticky.



Jirka me uvital s otevrenou naruci a hned jsme sli na veceri. Prej 15 minut. Ok, sel jsem pesky asi hodinu s 20 kilovym kufrem, ale chodim rad. Po 45 minutach jsme dosli po nadherny prochazce zasnezenym brooklynem do hospody a dali si do nosu! 
Druhej den bylo azuro! Snih a modra obloha! Pustil jsem si do sluchatek Jay-Z a sel nekam. Nemel jsem moc cil, az na to, ze po me DJ Wich (jo TEN DJ wich!) abych nahral nakej kus videa kde rikam, „chodte vseci do pice“ tak jsem sel znova na most a tam jsem mu to nahral. 


Kdyz byl tento ukol splnen, nemel jsem uz moc co v planu. Rekl jsem si, ze si dam muzeum, knihovnu, bagel a tak… kdyz jsem sel pres Time square, napadlo me zeptat se na last minute listky na nejakou show. A to byl sakra dobrej napad. Na 49 kde hrajou Book of Mormon jsem zalezl do divadla a ptam se se 100% jistotou ze me vyfucknou zda nemaji listek. Pani se usmala a rika, ted na 2 hodiny? Podotykam, ze byla 1 a tahle show je udajne vyprodana mesice dopredu. Rikam super! 200$! Wow! To je hodne… ale v Londyne chteli podobny castky. Nicmene to zkousim, nasadim usmev, zakroutim pejzama:“ any cheaper tickets“ s jmenym vychodnim prizvukem… „well I have one for 32$“ slecno, i kdyby ten listek byl do jinyho divadla na Lion King tak to beru!!
Misto bylo v pohode a muzikal byl jedna z nejlepsich veci co jsem kdy videl. Jen par teasu-

stepujici hitler v burince

Cernosi krici do nebes „fuck you god“

Sukani miminek jako lek na aids

Atd…


Rukopis Trey Parker a Matt Stone tam je jasnej. A verte mi, ze tyhle dva udelali pro svet vic, nez kde jaky nabozenstvi, tim spis LDS (ta zkratka mi prijde dobra…)
Po konci mi doslo, ze jsem nic nejedl. To spravila van dala pica (1$ pizza) – a pak ze je ten New York drahej co? 32$ si podle me uctuje Dan Noid Barta za nakej stupidni muzikal mezi kolotocarema.
Zapadalo slunicko, v Bryant parku bylo kluziste. Mrakodrapy se odrazely jeden v druhem a ja si to soural tam a zpet. Adamovi G. jsem v Muji koupil propisky, orazitkoval pohled a jeste si zkousel koupit hodinky. Neuspesne. 


V brooklynu jsme jeste dali s Jirkou pivo a ja Lyftem (anych neurazil ani uber ani taxikare ani liftago 🙂 vyrazil na JFK. 
Prisel jsem na check-in a rikam: „how much is upgrade to business?“ 

„xxx“ (bylo to vic nez show na broadwayi, ale min nez auta vetsiny mych vrstevniku…)

„Tak me tam zapiste, mel jsem docela rough „dovolenou“.


Zbastil jsem lososa, dal si pralinku, ustlal si postylku, nacechral polstar a spal jsem jako kote. 
Jeste jsem chtel napsat nejaky rozumy o americanech a americe, ale na to tady mame vsechny ty skrivany stanky feriovce a podobny statusovy rozumbrady… tak to necham jim 🙂

Zanechat Odpověď

