Miami beach? Mácháč beach lepčí…

Rano jsem se probudil na luxusni king size bed u Martina a zajel pro bagels (mam novou zavislost). Martin chtel zvelebit jiz tak krasny dum „mulchem“ (rozdrceny drevo), ktery chtel ruzne rozhazet po zahrade. Na to je moje auto idealni nastroj. Nakonec to zabralo skoro cely den, ale vysledek stal za to. Museli jsme si nocleh u nej odpracovat. Vecer jsme zasli na paradni sushi veceri a pak sli zaparit do Fort Lauderdale. Party byla dlouha a velka… vecer (resp rano) jsem si jeste zaplaval v bazenu a rano se probudil uplne mrtvej. A to nas cekal silvestr. Vyrazili jsme na Miami Beach a ja nebyl uplne dobrej spolecnik. Nechtelo se mi pit natoz parit. Mam urcitou averzi vuci silvestrum. Nejradsi bych byl nekde sam (maximalne ve dvou). Miami bylo narvany lidma a pseudo luxusnima barama s holkama vyfintenejma az za usima. S klukama jsme ruzne posedavali a kecali o zivote. Na pulnoc jsme byli primo na plazi a ja abych si to nejak zprijemnil po kolena v oceanu. Primo nad nama lital ohnostroj a ja byl docela spokojenej. Ac hlavni duvod proc jsem vypadl z Prahy bylo prave to, abych se vyhnul masovym party a lidem… to neklaplo. Jak rika Adam Gebrian, bylo to misto kde jsem byl poprve a naposled. V 1 uz jsem spal a kluci vyrazili parit. Prisli kolem 7. V 9 jsem sel prijemnou prochazkou po plazi pro auto a cestou koupil Bagels 😉

S charliem jsme vyrazili zpaky do Gainesville a ja pak rano na Pensacolu za kamaradem Bobem. Asi nejkrasnejsi cesta meho dosavadniho vyletu. Male vesnicky a mestecka podel more a nikde nikdo. Jen ja, muj caj a moje auto. Uz jsem rikal jak moc to zere? Moc! Kdyz jsem dojizdel do Pensacoly, najednou prestalo hrat radio a zacalo jen opakovat „Tornado Warning!“ A na iphone mi pristala zprava: „Take shelter now!“ Prelozeno do me reci – pripravil jsem si fotak a kameru. Prselo hodne, hrmelo kazdou vterinu a foukalo. Usinal jsem pri tyhle mega bource a rikal jsem si, ze jen prehanej (aspon to tvrdili kamosi na twitteru). No… rano jsem zapnul zpravy – teda fox news, coz nejsou zpravy, takovy parlamentni listy s hezkejma moderatorkama – a ejhle, 5 mrtvejch kousek od nas. Marne jsem na FB hledal cudlik „I’m safe“.


Od kamarada Toma (veteran z Vietnamu) jsem nafasoval novou prdackou bundu (idealni na jih) a vecer jsem kluky pozval na pizzu. Ted uz si to s Bobem (byvalej moji mamy – desne long story) valime zpatky na sever. Takze zase do zimy…


Jak se ukazalo, posledni post si precetlo vic lidi nez jsem cekal. Moc se pak autocenzuruju pri psani… 

One thought on “Miami beach? Mácháč beach lepčí…

Zanechat Odpověď

