Rozhovor s Jaromírem Jágrem

Plan je jasny. Jedeme na jih floridy na hokej! Jupi! Poprve v zivote pujdu na hokej a hned na Jardu Jagra! Nemuzu se dockat. Vecer predtim jsem jeste dostal silenej napad, kterej mi vnuknul kamarad Vilda, at se akredituju jako novinar… Prudil jsem tim Filipa Horkeho a Darinu Vymetalikovou (kterou ani neznam osobne, ale jen z obrazovky a twittru), ta se nakonec ukazal jako spravna spojka. Odkazala me na par lidi, tak jsem poslal par tweetu a emailu, ale bez sance. Slozitost akreditace byla obrovska a hlavne se to musi delat tyden dopredu. Vykaslal jsem se na to. Behem pojidani Bagel k snidani (uz nesnidam nic jinyho!) mne zabzucel telefon a tam zprava na twittru od PR manazerky Florida Panthers: „Hey Janek! You are approved for today if you are still planning on attending.“ No to se zblaznim! Parada! 4 hodiny v aute jsme jenom premejsleli co se Jardy po zapase zeptame. Radil jsem se s Adamem Gebrianem a ten rekl at se zeptam na to, co me zajima… logicky. Popravde o hokeji nevim nic. Jen ze se hraje na 3 ctvrtiny a na rozdil od fotbalu muze hrat rukou i hrac v poli, nejen brankar. Tak jsem si rekl, ze se ho zeptam na prezidentsvi. Neb je to myslenk, kterou do me Adam G. nahustil tak silne, ze uz to povazuji za hotove. Predstavte si jak Robert Zaruba komentuje: „to byl osklivy zakrok na pana prezidenta!“.

Dorazili jsme k hale, prdacky zaparkovali na parkovisti pro novinare a sli k zadnimu vchodu. Dostal jsem All-access pass. Neveril jsem vlastnim ocim. Sedel jsem mezi novinari v oblecich, fox, espn, atd… ja kluk co o hokeji nevim nic. 


Jelikoz blbe vidim, sel jsem dolu a obchazel ruzne halu. Natocil jsem par rozhovoru (neb jsem slibil Seznam Zpravy reportaz) a dal si pivo za 9$. Obcas jsem zakricel: „Jardooo poood!!“ Kdyz jsem videl, ze 68 ma puk a uzival jsem si atmosfery. 


Btw uplne bych zapomnel, listky co jsme meli jsme strelili pred halou za 50$ 🙂 Skoncila hra tak jdeme s novinarema obrim nakladnim vytahem dolu do saten. Vsichni profi vybaveni, my malej fotak a zvuk na sluchatka od iPhonu. Jo asi je dulezity rict ze prohrali v prodlouzeni. Jarda stal v rohu a nikdo u nej. Jdem na to… 
No… jak uz reklo par lidi. Neumim delat rozhovory. A tohle ani rozhovor nebyl. Snad to strihnu a uvidite to. Ale zadna slava to nebude. Podal jsem mu ruku, podekoval a sli jsme domu. Nemeli jsme kde nocovat, ale nastesti se ukazalo, ze nas kamos Martin Pomothy, sam velky CSFD (ceska verze IMDB 😉 ma kousek barak a potrebuje levnou pracovni silu. Dali jsme si drink a sli spat v jeho bozi vile. Jeste parkrat jsem si posteskl jak jsem posral toho Jagra, ale co. Pro me a myslim, ze pro Charlieho to byl mega zazitek. Jarda nam doporucil at se opalime… ale o tom az priste. 

Zanechat Odpověď

