Chceš-li s vlky…

Rano jsem se probudil v luxusni king size bed a sel si dat snidani. Bagel a creamcheese. Meli sice waffle, ale byla to spis awful wafl. Sedl jsem do sveho autobusu (Chevy Tahoe) a jel na 95 jih. Chcete se vzdelat? 🙂 funny fact cislo 1! Vsechny liche dalnice jsou v americe ze severu na jih a sude ze zapadu na vychod. Genialni system. Bohuzel, dalnice vseobecne jsou nudne a neb nemam plan ani casove omezeni sjel jsem pomerne brzy. Poradil mi to pan ve welcome center Severni Karoliny. Rekl jsem mu, ze chci videt plaz a to byla spravna volba. Jel jsem po uzasnych okreskach a videl opravdovy jih ameriky. Rozpadle domy, ale i vily, ktere mely pozemky tak obrovske, ze je to nepopsatelne. Bavil jsem se poslechem radia a debatach o tom jak je Trump skvely. Nevyhoda meho auta je, ze potrebuje pomerne castou peci v podobe benzinu. Spotreba 16l/100km pri rychlosti 90km/h je fakt hodne. Kdyz jsem se fotil u cedule „welcome to south carolina“ bylo uz o poznani tepleji. Prijemnych 17 stupnu. Nakonec jsem dorazil na plaz ve meste Myrtle Beach (kousek od Tabor city). Vsechno na plazi bylo zavrene, tak jsem zapadl do mistniho jizanskeho baru, kde se dokonce kouri. Majitel na otazku, zda nekdy byl v Evrope jen odvetil, ze nebyl ani v mexicu ani v kanade… pecival.
Kdyz jsem premyslel co si objednam, vzpomnel jsem si na latinske prislovi: „Chceš-li s vlky žíti, musíš s nimi výti.“ Musel jsem si tedy objednat Bud Light. Piji to tady vsichni. Chutna to jako voda redena deckou piva. Jih je zvlastni. Spis je zvlastni, ze amerika je schopna byt sjednocena. 
Dopiju a vyrazim za kamarady do Florence, pry maji kone. Je to stary kamarad meho dedecka a moc se na me tesi. Tak jsem zvedav 🙂 
Zkusim doplnit fotky. Vim, ze to cte jen Richard, tak jestli cte i nekdo jiny, podepiste mne muj guest book. Ja to udelal ve visitor centru v Severni Karoline a pan byl nadseny. „All the way from Prague!!?? You have to sign our guest book!“

4 thoughts on “Chceš-li s vlky…

  1. levandulenka

    Já te taky čtu, Janku!
    Piš dál, děláš to dobře, aspoň budeš mit co vyprávět svým dětem nebo jim aspoň budes moct zanechat tenhle blog až budeš mít Alzheimera…

    Zdravím z Kapskyho mesta, přidej si ho na to do list, je to tu boží!
    Le

    To se mi líbí

Zanechat Odpověď

