Černý dům

Tak kde jsme to skoncili? Jo jasne v baru v New Yorku. No a ted jsem v Pentagonu! Jak se to stalo? 
Po par pivech a odmitnute falesne bankovce jsem sel mrknout na trochu umeni. Mam rad Picasa takze MoMA. Nasledne jsem se potkal s novym kamaradem Jakubem (sympatak na prvni dobrou) a trosku jsme se prdli v nejstarsi hospode v NYC McSorleas. Piva maj asi 0,15dcl takze se objednavaji po dvou. Po asi 10 pivech, tedy 3 ceske velikosti jsem navrhl at jedem lodi do Hobokenu. Jakub byl dost spontani, takze pecka. Sice me z lodi vyhodili, neb jsem preskocil retizek, ale druha uz byla v pohode. Vyhled na NYC z Hudsonu je nejkrasnejsi. Jeste jsme si dali jednu Plzen na kterou nas v Hobokenu pozval majitel misti biergarten, nez zna Prague Guide! Tak jsem poprve vyuzil znamosti sveho xichtu. 
Domu jsem dorazil ziv a zdrav a rano se probudil do svych 29. narozenin. To make long story short… it sucked. Jel jsem za svou rodinou oslavit Vanoce, narozeniny a Chanuku. Dostal jsem skvely kulich 2 kosile a brownie dort, takze jsem mel radost. Vever jsem sel na Star Wars a jestli chcete me hodnoceni, byl to jeden z nejlepsich spanku za 8$ jaky jsem kdy mel. Probudily me az zaverecne titulky. 
25 rano jsem sbalil zabk, plavky, par tricek a vyrazil na jih. Cil je florida. Prave ted jsem v metru ve Washingtonu DC (ano tam co zije Frank Underwood). Byl jsem si prohlednout mall (vsechna muzea zavrena), monument, chanuka, bilej (ted uz MNOHEM belejsi) dum a pak pivo v nejakym desnym hotelovym baru, neb vsechno bylo zavreny. Bodet by ne, kdyz jsou Vanoce a vsichni jsou doma. Jen ja tu bloumam ulicema. Booknul jsem si motel u dalnice se snidani a rano vyrazim smer jizni karolina. 
Asi nejsem tak detailni jako kdyz jedu nekam, kde to neznam, ale stale ten blog beru spis jako hromadny mail pro mamu tatu segru… 
Takze pokud jste nahodnym kolemjdouci , diky, ze si ctete 🙂

One thought on “Černý dům

Zanechat Odpověď

