Mexico!

Nadesel cas dalsi cesty a tedy dalsiho blogu! Tentokrat byla cesta dlouha, bohuzel, az prilis. Nejdriv metrem za mamou na kafe, kde holkam vedle z Kalifornie vadilo, ze si mama zapalila, tak jsem je pozval na obed 🙂 udelalo jim to obrovskou radost #giftfromprague. Pak Ubrem na Florenc – 5 hodin do Mnichova, zaparit v mistnim baru (mimochodem zakaz koureni, ktery ten den prosel v Cechach a v nemecku plati leta se tu fakt nedodrzoval), ve 3 rano na mnichovske letiste, Duseldorf a nakonec nekonecny 12 hodinovy let a jsem tu! 
Mezi posledni vetou a tim co pisu ted ubehl cely tyden. Takze asi vynecham hodne veci co jsem tu zazil, ale zkusim. Duvod me cesty je prosty, pomahat nemeckemu stabu chytat mexicke podvodniky co okradaj gringos. Cil byl jasny. Koupit falesne stribro (50:50), nechat se obrat taxikarem (100%) a zazit blbe zazitky. Musim uprimne rict, ze jsem ve stabu nasel vic nez jen kolegy. Opravdu jsme si „padli do oka“. Nejlepsi, resp. pro me nejzabavnejsi byly konfrontace. Tedy nejdriv natocime podvod a az pak jdeme s velkou kamerou klast otazky. Nejlepsi vymluva majitele obchodu se stribrem byla: „vite, ja mam sve dodavatele a ti mne obcas prodaji falesne stribro…“ v tu chvili jsme se ho ptal, jak je mozne, ze jako majitel obchodu se stribrem nepozna prave stribro?!? Kdyz nam turistum se to povedlo jedonoduchym testem! Pak uz jen utekl a rekl, ze je proti mexickym zakonum ho natacet. Pracovat s Petrem (moderator Achtung Abzocke – pozor podvod) bylo skvele. Pochopil jsem, jak dulezite je mit partaka. Kdysi jsem mel Jindru, pak jsem byl partakem pro Kazmu, pak mel Markuse (ten utekl ke Kazmovi) a ted mam Honzika! Je to proste strasne dulezity. Nehraje druhy housle, naopak, dava vas na spravnou trat. Nechci se prechvalit a nejsem naivni v tom, ze by to nezvladli i beze me, ale sakra me to bavilo. Takze epizoda dopadal skvele, rekli jsme si adios a Nemci sedli na letadlo do skopcacka (mimochodem rika se tomu tak, neb jsou z kopcu) a ja sednul na letadlo do New Yorku. 
Ted sedim ve meste na 55 (pri otoceni vytvori 22) ulici a popijim pivo v baru, ktery inspiroval bar v HIMYM. Pak si pujdu koupit hodinky jako vanocni a narozeninovy darek (ano narodil jsem se ve stejny den jako Jezis) a mrkniut na Avignonske slecny, jestli jsou stale tak krasne… 
Mam pred sebou jeste poradny kus cesty, ale ted uz jen sam. Jen tak. Úlet. Asi cislo 8? Nejsem si jisty.

Zanechat Odpověď

