It is Colombia, not Columbia!

Docela me zarazi kolik lidi cte tyhle posty. Moc si toho vazim! A dluzim 3 dny. Mel jsem nutkani vratit se zpatky do Panamy (ciudad), ale ma nejlepsi pritelkyne rekla NE! Jed na ostrov! Ok. Jel jsem tedy na Bocas del Toro. Slysel jsem ruzne veci, jak je to turisticky, krasny atd… Cestou tam, jsem zazil neco fakt cupr dupr! Poprve v zivote jsem videl 2 oceany najednou! Moc takovych mist na svete neni a pro me opravdu zazitek. Uprostred narodniho parku (pry je tu az 130 ruznych stromu na kilometr ctverecni – teda aspon to tvrdila Argentinka, kdyz nam dosel benzin, ale to predbiham). V Almirante jsem hopsnul na motorovy clun a prijel na Bocas, turistu je tu fak minimum (vseobecne) ale Bocas je na nich zavisly. Hned si me zacali odchytavat, ale tak nejak jsem odolal. Zjistoval jsem jaky delaj podfuky a jaky maj provize, coz mi pak u 4 piva Leo vice mene prozradil, ale to zase predbiham. Nasel jsem silene barevnej hostel, kde jsem za 2$ navic mel i klimu. Pujcil jsem si skutra (to byl moc dobrej napad) a jel se projet. Ostrov ma tak 4×15 kilasku. Skutr byl v uplnym trashi. Pak jsem pochopil proc. Projizdel jsem s nim louze, reky, prales, morskou vodu, jel pres sileny cesty… Byl fakt dost jetej. Na krasny plazi jsem si dal drink a poslouchal jak amik popisuje barmance film Horem Padem 🙂 pak dalsi plaz a dalsi 2 drinky. A pak rychle zpatky. Ozralej ital kouka na skutr, celej od pisku. Mavne rukou da mi pas a ja si to vamosuju do nakyho baru. Asi to popisuju moc detailne co? Ok, lets fast forward, stejne uz si pak pamatuju jen takovy ustrizky. Korba taxiku (stal dolar), plaz, Malibu s dzusem, happy, dodgems, loooong walk, pokoj kde spi 12 ozralejch lidi a kazdej jinak smrdi…

Rano jsem si udelal banana pancakes a nabidl par lidem svezeni do Davida (asi 200km). Nakonec semnou jela Jana (Argentinka s nemeckejma rodicema co zije v Costa Rice). Zastavuju u benzinky ale neberou tarjeta. Tak jedu dal, no ale dojezd mam uz jen 20 km. Zastavujeme a ptame se na pumpy, od ty predtim uz jsme tak 30 a dalsi je taky 30… No hele proste z kopecka na neutral, vypnout klimu, sklopit zrcatka a dali jsme to! I kdyz „range 0“ tam svitilo asi 10 kilaku. Cesta je opet krasna. Janu vyhazuju na autobusaku, neb jede na sopku (volcan baru) kde ja byl par dni predtim a me ceka ta nejhorsi cesta do Panamy. Po asi 6 hodinach jsem dorazil k Diwimu (kamos z ostrova San Blas). Ma nejpunkovejsi byt ever. Palanda, jasne beru vrsek. Jeho deda pracuje pro prezidenta, tak tam ma cool fotky treba s Bushem nebo Conerym. Vyrazime obrazit nejakej ten nightlife. Opet jen ustrizky (autocenzura). Metro, kluk v ceskym dresu, karaoke, wonderwall, pivo, balboa, taxik, bar, klub, dest, jachtar, gay, rooftop, zachod v pokoji, holka z kolumbie (ve vsi pocestnosti!!!), dalsi bar?, stanek venku, zavrenej bar, kriceni na mesto, prezidentsky palac, prezidentska policie, Lula(?), pokus o spanek, Colin, piopio, no a to je asi vsechno. 🙂 konecne jsem se zbavil auto a ted uz po svych. Aspon budu vic procvicovat Panamstinu (jo jo, prej uz mam dobrej prizvuk…).

IMG_1862.JPG

IMG_1893.JPG

IMG_2065.JPG

IMG_1984.JPG

IMG_2036.JPG

IMG_1991.JPG

IMG_2024.JPG

IMG_2063.JPG

Zanechat Odpověď

