Santiago (to v Paname)

Tak. Kde jsme to skoncili. Vcera kdyz jsem psal tak jsem lezel na palande, ted mam sice celou postel pro sebe, ale lezim na spacaku… Opet predbiham. Rano jsem zaplatil Leafovi za hostel 2x 12$ + 7 za surf + 10 za pivo (6 kousku). Sednul jsem do auta a vyrazil smer Santiago. Po asi 15 minutach jsem se vratil, jelikoz jsem zapomnel boty! Ok. Mam je. Tak znova… Vsude kolem prekrasny kopecky zeleny, ze to snad ani nejde popsat. Takova zariva cerstva zelena, jako cerstve zmokla jarni trava. Nespocet druhu vsemoznych keru, rostlin, palem, stromu. Do toho kravy a kone. Zkousim se dostat na jeden ostrov, v Lonley Planet (meli v hostelu jinak nectu) psali, ze tam jsou zelvy. Nasel jsem cestu, ale ostrov ne. Chvilema desne leje a nekdy je zas krasne. Posloucham xaviera baumaxu: „a jednou za cas si rict, ze je to vlastne fajn, byt sam, si byt…“

V nejvetsim lijaku zastavuji a zalejzam do zastavky na konci vesnice. Ty jsou mimochodem moc pekne. Domecky ruzne rozesete po kopcich. Po asi 4 hodinach dojizdim opet na panamerican highway a po 10 minutach Santiago. Jsem dohodnuty, ze se tady potkam v 6 s Magdalenou, kterou jsem nasel na Couch Surfingu. Pisu ji, ze jsem tu driv. Napsala, ze je jeste v praci, ale ze pro me posila sveho tchana s tchyni. Po chvilce prijzdi k restauraci kde sedim (ktera je vedle mesity) obrovsky land cruiser, ktery ma vsechna okna zatemnena a v predu misto znacky napis „the punisher“. Vystupuje puvabna starenka a manzelem. „Janek?“ Si!!! Jedu za ni do male ctvrti Las Americas (uz jsem psal, ze tu nemaj adresy?). Malinky domecek. Uvnitr si chvilku povidam, nechapou, ze nemam pritelkyni a ze jsem tu sam. Tu a tam ze me neco vyleze, yo tengo pero, si mi hermana es un photographa. Domecek je super dodgy a kdyz chci pohladit pejska malem prijdu o ruku. Po chvili prijizdi magda a vysvetluje mi, ze muzu spat tady. Ok. Vede me z boku domu ke dverim. Takovej jakoby malej bytecek. Postel „koupelna“ a „zachod“… (Viz foto… Videl jsem hodne ale tohle me pobavilo).

Jsem nadseny. Magdalena ma obrovskou farmu, kde ma 40000 kurat (pollos). Tak rikam, ze jsem delal porad o kuratech a ze nam tvrdil, ze aby rostly tak je pry nicim nekrmi (babis). Hodne hlasite se zasmala a chvili popisoval co vsechno se do nich cpe. Babis keca. (Tak ho nevolte!)

Vyhazuje me u hospody a ukazuje kudy se dostanu zpatky do baraku. Koukam na zapas Panama vs. Nicaragua. V plce zjistuji kdo je kdo. Nikdo moc nefandi. Davam si ultra dobry nachos a na 4sqr hledam nakej ten nightlife, ze?! Jdu 3 kilaky k naky mistni discotece, ale je zavrena. Cestou zpatky si davam 2 cookies a snazim se chytit taxika jelikoz leje. Nikdo nazastavil. Jdu tedy zas 3 kilasky zpet. Kdyz leham do postele vidim cim vsim se to v ni hemzi. Vytahuju spacak pujceny od bary (diky). Napsat blog… A zitra Barù Volcano! To jsem zvedavej! 🙂

IMG_5810.JPG

IMG_5823.JPG

IMG_5813.JPG

IMG_5822.JPG

Zanechat Odpověď

