Hostel u pacifiku

Pote co jsem dojedl posledni zbytek jidla jsem se na chvili vyvalil na hammocku na plazi a poslouchal vlny. Plaz, resp zatoka je obrovska, tak jsem vzal boty, batuzek a sel na pruzkum. Nejdriv asi 2 hodinky po plazi pak hodinku po silnici (za zpevu nove pisne „chodim po pralese hladov sem a tam, jidlo nedostanu bilou kuzi mam“) a pak hodinku lesem (destnym?) vsude ptaci, kone, tu a tam naka krava a nakonec emu (?) jako pstros, ale neni to pstros. Leguani a jesterky… Kdyz jsem sel po kolena ve vysoky trave, vzpomnel jsem si na Andrejku jak rikala: „takze vsechny ockovanimmas Janku vid“ ty vole ja nemam ani karticku pojistovny… Asi v 5 jsem dosel zpatky na hostel. Na vytouzeny vyhled jsem nedosel, neb nemam „machette“. Pujcil jsem si surfa a sel honit vlny. Udelal jsem takovy to frajersky padlovani rukama, ale nepostavil jsem se 😦 Vecer jsem jel na veceri do vedlejsiho hostelu, brokolicova polivka (!) a burger s cimsi. Kdyz jsem se vratil byla tu uz rozjeta slusna particka. Bohuzel typek ze svycarska je takovej ten annoying (hezounek) spravnak (s nozem). Jestli jste nekdy videli How I met your mother, tak to byl ten co s nim Robin mela ulet. Kdyz zacal vysvetlovat jak je golf anti-earth sport a ze kvuli nemu kacej lesy a meni toky rek… No ty vole. Vem si pytel a jdi sbirat odpadky na plaz smrade. Jinak zajimavej typek z Columbie a nemky co se zhulily travou. Vylezl jsem si na palandu, pustil miniaturni vetracek a jdu snit a doufat, ze rano potkam opici. Prej je tu jich strasne moc. Zitra pojedu dal. Pry se da projet pralesem a jsou hezke vyhledy.

IMG_1749.JPG

IMG_1720-0.JPG

IMG_1735-0.JPG

IMG_1738-0.JPG

Zanechat Odpověď

