Janku! Donde estas?

Rano me tak strasne palila zada, ze se mi nic a nikam nechtelo. Jen jsem se valel, ale pak jsem si precetl mail od segry. Stalo tam: „jed do prirody! Uplne jina flora i fauna!“ Takovy terminy jsem naposledy slysel, kdyz jeste v televizi davaly Riskuj a nekdo si vybiral tema na otazku. Jelikoz je segra starsi a zkusenejsi a casto k ni v zivote vzhlizim, dal jsem na ni. Sbalil jsem svejch pet svestek, ukradl samponek a mejdlicko (dobry tato co?) (sorry tomasi) a vyrazil smer Pedasi. Nasel jsem na mape nejakou plaz a na Airbnb tam byl i hostel. Beachfront hostel… Ale to predbiham. Cesta byla nekonecna, dalnice dost hrozny a neustale se menici velicado maxima… No a ejhle ja si to svistim 120 a z druhy strany dalnice prebiha policajt a mava na me. To je konec. Okamzite jsem si vybavil vsechny 3 sezony Prison Breaku a to jak vypadaj jihoamericky vezeni. Jo kdyz vam v americe nekdo rekne Jesus loves you, tak jste v pohode, ale v LL (latino loch), kdyz vam nekdo posepta Jesus (chesús) loves you, tak jste (nebo to mate) v prdeli. Zastavil jsem u krajnice a policajt si to velice pomalu sine k mymu autu. Sundavam cerny brejle a premejslim zda moje appka v iphonu na spanelstinu ma zaklady pro vykecani se z pokuty. Dal jsem mu ridicak a on mi na svym rucnim radaru ukazal 111. Koukam jak puk (vim ze jsem jel 120) a rikam mu , ze prece limit je 100. A on ze ne, ze to je 80. Cicuenta dolares! Tak to ani hovno. Kouka na me s tim kulometem v cernejch brejlich ve kterejch se odrazi muj vydesenej vyraz a ja koukam, ze se jmenuje Gonzales. Tak mu rikam, ze jsem student a jedu do hostelu a bla bla… Po chvilce teda ze 20 a no problemu. Otviram penezenku a mam tam 30 dolaru. Tak mu rikam ze 20 potrebuju na hostel a naky to pivo (rekl jsem benzin). Diez? Ok. Strcil ruku hluboko za okynko, rozhlidl se (ac kolem nic nebylo) capnul Hamiltona a ja jel dal. Celkem 333 kilasku. Zacalo zapadat slunce. Vlhkost asi 95 procent. Jeste 5 procent a stojim ve vode. Cedule „monos y surfistas cruce“ musim byt blizko. Uz je skoro tma a ja vidim prd, ale prece! Cedulka hostel beachfront Venao Cove. Sjizdim dolu a mava na me typek. Australan Leaf. Ukazuje mi co a jak. Cely to tady postavil a je to pecka. Honest system, co si vezmes to si sem napis. V pokoji pro 12 lidi jsem sam, po asi 20 letech spim na palande, tak jsem si vzal top. Kdyz jsem se sel podivat na plaz vyhrkly mi slzy do oci. Tohle jsem necekal. Z raje do raje. Zitra si pujcim surf a pujdu to zkusit. Vlny jsou super a migrujou velryby, tak uvidime… Ani jsem nepopsal jak jsem hledal estacion gasolina… A obed a snidani a veceri… No ale to bylo stejne jedno a to same a jeste mi zbylo na zitra chipolte hummus 🙂 Nicmene, pointa? Kvakaj tu zaby a hrizou obri mravenci (flora?) a vsude je prales a uzasnej ocean (fauna?) Moc diky jestli to jeste nekdo ctete.

IMG_0029.JPG

IMG_0028.JPG

IMG_0027.JPG

IMG_0030.JPG

One thought on “Janku! Donde estas?

Zanechat Odpověď

