Latino lover

V moment kdy jsem dopsal posledni post mi napsal kamarad z prahy (radio1 CEO – pierre), ze ma v Paname kamose. Ok, lets meet him! It was worth it! S Pavlem jsem se potkal na Via Argetina, ma paradni byt s uzasnym vyhledem a bazenem na strese, ale to hlavni je, ze obohatil muj playlist o famozni song „latino lover in hell“ must listen!!! Jinak! Zakazuji cist dal, pokud si to nepustite!

Dali jsme veceri par piv (sorry Pavle, ze to popisuju tak kratce, vis jak… Autocenzura. Pro detaily naseho setkani mi prosim napiste…). Pak jsme si napsali s Diwim (kamos z ostrova), ktery me vzal na drink do stareho mesta! Naprosto epic! Roof top s vyhledem na mesto a drinky! Ach jo… Ja si to snad ani nezaslouzim. Btw, udelal jsem si radost a po punku jsem si dopral hotylek… Stal jen 60 dolaru a ma (ty vole) naprosto epickej bazenek na strese viz(bez tecky vy burani). Snad tenhle blog jeste nekoho bavi (mami?).

Porad myslim na uzasne vecery na Isla Iguana a doufam, ze dalsi jeste zaziju.

Slovnik obohacen o nasledujici:
Beso
Ojos
Mundo
Pescado
Novia
Circumciado

(Ne nutne v tomto poradi)

IMG_1591.JPG

IMG_1583.JPG

IMG_1575.JPG

2 thoughts on “Latino lover

Zanechat Odpověď

