Panama den 0 a 1

Na uvod par veci. 1) tocim videa, to umim. Psat neumim, ale rekl jsem si, ze kdyz muze psat syn toho novackyho bavice a Babis muze mit noviny, proc bych nemohl psat
2) pisu bez hàčků a čàrek. Sorry
3) gramatika to je mrcha
4) stejne to pisu jen pro segru mamu a tatu 🙂

Vcera jsem priletel do panamy, vzal veci a auto a vyrazil smer mesto. Nasel byt a kluky (par indicii a ejhle jsou to gayove) pres airbnb s naprosto famoznim bytem v 33. patre. Rano jsem si zasel pro kafe a snidani ale nevedel jsem ze leche je mliko, takze kafe cerny jak hlidac parkoviste v Paname. Sel jsem se podivat na strechu – famozni a rano vyrazil podivat se na kanal, rozumej pruplav. Za deset dolacu pekny prd. Proste velky zdymadlo.

IMG_1332.JPG

Pak jsem jel vice mene na blind k atlantiku. Tedy dva oceany za jeden den. Parkarat jsem se ztratil a musim uznat, ze to ze jsem bilej, mam velky auto (ve kterem pouzivam blinkry a nepredjizdim na dvojty care) a nemluvim spanelsky, jenom spanglish, tak mi to moc nepomaha. Jednou jsem dokonce dojel az na hrbitov… Proste tam ta silnice koncila.

IMG_0018.JPG

Ted jsem dorazil do karibiku. Aaaa prave pristalo jidlo na stul. Tak to pak dopisu… Mam navato (5 piv jako nic…) to se to pije kdyz stoji 80 centu…

IMG_0020.JPG

Tak dobastil jsem shrimpy, a ted k ty plazi. Prsi tu asi jako kdyby nekdo vylil olympijskej bazen na 10 metru ctverecnich… No proste karibik. Dopijim 6 (mozna 4 mozna 5) pivko jdu s vzit plavky a hura do vody neb uz jen poprchava… Teplota se drzi kolem 30. Mistnaky seru ze nemluvim spanelsky ale ja se jen usmivam od ucha k uchu. Hraju si s kotatkem a delime se o shrimpy. Za 8$ paradni obed i vecere dohromady. Kdyby svitilo slunicko tak by tu bylo asi krasne. Musim nekam hodit pissado (spanglish) tak jdu vymyslet kam…

Situace na plazi se „vyostrila“. Mistni borci me zacali zvat na piva a dohazovat mi holky… Odmitl jsem. Sel jsem do vody, porad strasne chcalo. Mistnak mi to rozmluvil, ze je spinava od toho co tam splavuje dest a ejhle, mel pravdu. Voda (podotykam karibik!!!) byla spinava jak louze na narodni tride (ano vcetne vajglu a plechovky od piva) na to seru, rekl jsem si a sel zpatky k mistnakum. Rekl jsem jim, ze jedu domu, tak se zeptali, zda je vezmu, rekl jsem ze jasne, ale ze mi v pujcovne kladli na srdce at do auta nenanosim pisek… Strih. Ja, Junior (typek z panamy) jeho segra, dve dominikanky a jeste jeden kluk (buh vi odkud) si to valime dzungli. Najednou vidim frajera jak necim mava, zastavuju a ma dva asi metrovy leguany, nohy maj svazany za zada a on s nima hazi jak s kusem hadru. Mam chut je koupit a po par zatackach je pustit, ale za 30$ Si na greenpizaka hrat nebudu. Kamose (resp celou tlupu) vyhazuju u mesta Colone. Pak dal sam do Panamy. Desna doprava ale da se to. Vylezl jsem az na strechu domu kde bydlim, 37 pater! Musel jsem otevrit dva poklopy (ktere se posouvali! Nez mi to doslo…) ale ten vyhled stal za to. Klepala se mi kolena. Koukam kolem sebe a uvedomuju si, ze to je asi nejvyssi barak siroko daleko a ze taaaamhle, rozumnej asi 2km na obzoru, se hrmi jak hovado. Beru vsechny fotaky a jdu do pr… Resp. do bazenu, ten je na 6 patre. Ted uz zacina tma a zase prsi. Ja zitra vyrazim smer… No… A to jeste vlastne nevim… Pokud jste to docetly az sem, tak vam dekuji! 🙂

IMG_0023.JPG

IMG_0021.JPG

IMG_0022.JPG

IMG_0024.JPG

IMG_1375.JPG

IMG_1347.JPG

IMG_1367.JPG

IMG_1354.JPG

Zanechat Odpověď

