Noche out!

Pote co jsem napsal posledni slovo minuleho prispevku jsem okamzite usnul. Po asi pul hodince, cca. v 8 me probudili kluci jestli s nima nechci zajit na pizzu. Super hlad mam jak vlk. Vyrazili jsme tedy autem (benz baby) do spanelske (?) pizzerie. Postupne prichazeli dalsi a dalsi kamaradi, Ricardo, Cesar… Nakonec nas tam bylo sedm a me doslo, ze ac jela klima v restauraci na plny kule, kluci byli vsichni teply az za usima… Takze! Umim par novych slov! Treba „primero duble penetracion“. A taky se mi povedl prvni spanelsky vtip. Kluci resili, ze si chteji poridit deti. A ze se musi namichat X a Y. (Eks and váj) why? Tak rikam ze potrebuji por que chromozom… 🙂

Nakonec jsem se naucil „yo no soy gay“.

Jeden z kluku (cesar) byl pry televizni hvezda (na fotce v cele). Pravdou je, ze za nim chodili cely vecer slecny a neco si povidali… Tak rikal, ze mi slecny prenecha.

Proste mi to tady jde. Zitra smer San Blas.

IMG_1393.JPG

IMG_1398.JPG

Zanechat Odpověď

